Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna-Carin - 31 augusti 2010 16:54

  

Idag är det sista dagen denna månad.
I övermorgon fyller jag år..ska bli skoj med lite besök iallafall..
Vet ju vissa man kan räkna med som inte kommer...
Men hur som helst.

Vilket knepigt väder det ha vare idag...sol...regn...sol regn...mulet..
*suck*
Kan det inte bestäma sig snart?!

Har börjat bli förkyld..
Är riktig jädra tjock i halsen nu...hoppas att det inte blir värre dag efter dag..
Vil va pigg så jag kan gosa med Jasse & Savanna på torsdag & att jag år pigg till helgen då Livan kommer hit.

Hade en riktigt skoj helg i Umeå nu förra helgen.
Partajjade en hel del  :P
Trevligt va det & se vissa saker som hände där uppe..
Skulle va skoj faktiskt om det skulle bli en fortsättning på det där.
Så nu blir det bara hålla tummarna att det blir som vi (eller iallafall jag) hoppas på =)

Nej nu blir det vila en sväng till så man känner sig lite bättre..



  

Av Anna-Carin - 26 augusti 2010 08:35

Idag vaknade man tidigt men det funkar bra det med.
Idag ska det bli massa tvättade..ska bli skönt & tvätta lite kläder.

Jag tycker det är bra "komiskt" att vissa personer verkar inte inte ha vuxe ifrån det där men att ALLTID ska behöva ha uppmärksamhet.
Så då dom inte få uppmärksamhet så gör dom nåt som fångar andras uppmärksamhet & tyvärr skulle man säga ifrån till dom så blir dom sur & står & stampar i marken & ibland springer & gnäller hos mamma....typ
Men jag (iallafall) säger bara så "men gör så då du" jag orkar inte med att man ALLTID ska stryka vissa medhårs.
Ditt val att inte kunna ta kritik.

  
Dagens horoskop: En närstående kan säga någonting som överraskar dig nu. Det kan bli en ganska så spännande historia.
...Oh kan det ha med en speciell person eller har det nåt att göra med Fam.Lundberg..spännande

  

Av Anna-Carin - 24 augusti 2010 23:38

  

Onsdag imorr´n...denna vecka ha börjat bra.
Känner mig glad att jag har vissa personer i mitt liv som alltid gör mig glad & varm i hjärtat av..
Känner mig helt ok i kroppen förutom att det har vare problem med värk men det är bara & bita ihop.
Igår åkte jag hem till mina föräldrar...
Och då vi satt & käkade middag så sprang det en fin räv förbi.
Hade mun full med mat & såg riktigt pigg & fin ut.
Va riktigt spännande & se "honom" springa förbi bara utanför fönstret.
Det är inget som händer varje dag....och absolut inget ja ser inne i stan...då jag typ bara ser duvor & fisk mås utanför mitt fönster.

Nu är det snart helg igen.
Hade en riktig trevlig helg som va..
Inte riktigt som väntat *fniss*
I fredags va det surströmming med ngr kompisar hos Lars & sen såg jag,Nicke & Lars på Sagan om ringen....eller vi försökte iallafall..
Det blev mycket snack...men det va riktigt trevlig kväll.
Sen på lördagen så blev det iväg & gratta Abbe på hans 2 års dag.
Det va riktigt skoj att dom gillade det dom fick.
Va även skoj att träffa "släkten" som man alltid gör då det är nån som fyller år i den familjen.
Sen på kvällen blev det åter igen ett besök hos Lars.
Denna kväll så fick jag träffa Johan som jag bara hade hört talas om tidigare.
En trevlig prick...Hade åter igen en trevlig kväll med mycket trevligt folk & det vore skoj & umgås lite mer med vissa.
Få se hur det blir med det.
Skulle va skoj.
I söndags hade jag bara en "vila batterierna" dag..det va så skönt.
Fick ett rtt kort sms som värmde mer än va folk tror..tänk att så lite kan ge så mycket ;)

På torsdag ska jag på ett möte med en butik...håller tummarna att det blir som jag vill.
Och håll tummarna åt mig att jag få som jag vill..

Till helgen så blir det besök i Umeå.
Kommer bli en trevlig helg känner jag på mig.
Ska bli skoj & se hur hon bor ;)

Appropå folk..
Ibland undrar man vad det är  för fel på folk...
Det måste ha hänt nåt då deras beteende ha förändrats drastiskt.
Men men..
Ja vi få se hur detta slutar..
Börjar känna att jag bryr mig inte eg vad som ha hänt...klart man ha börjat brainstorma vad som ha hänt..
Och skulle det va som jag funderat så är det nästan väntat...inget jag kan göra nåt åt.


Sånt som händer..

Nä nu ska jag gå & packa ner alla "nya" kläder jag har köp idag.
Skoj med nytt & man vet att pengarna man betalat gå till nåt bra =)

  

Av Anna-Carin - 20 augusti 2010 00:47

torsdag/freda...
Snart slut på denna vecka.
Vad fort denna vecka ha gått fort.
I onsdags fick jag besök av mamma & pappa som hade med sig fika så jag fick ställa mig & koka kaffe.
Tur att jag har min perkulator...
Fick även en tidig födedagpresent.
Ska bli spännande & se vad jag få då jag fyller år...
Ser dessutom fram emot tårtan då..tror att det blir mamma & pappa...broder & hans familj som kommer på besök så då kan vi käka massa tårta...
haha..
Ser fram emot nästa helg i umeå...ska bli skoj =)

Av Anna-Carin - 15 augusti 2010 13:52

  


Denna äckliga sak & hans äckliga kompisar har flyttat in i trappen upp till min längehet.
  
Hoppas dom flyttar ut snart...

Av Anna-Carin - 10 augusti 2010 12:31

Jungfrun - veckans horoskop

Jungfrun
Jungfrun Vecka: 32 (2010-08-09 - 2010-08-15)
Du kommer att vara mottaglig för ett fenomen som t.ex kärlek vid första ögonkastet. Men det är mer som kärlek vid hundrade ögonkastet, eftersom det här är en person, ett projekt eller en strävan som du redan har varit i kontakt med en hel del. Oavsett vad, så är dragningskraften väldigt stark. Du kommer att veta exakt vad det är du vill.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards