Alla inlägg under december 2009

Av Anna-Carin - 2 december 2009 01:36

  


..äntligen ta denna dag slut..jisses vilken jobbig dag de ha vare.Ha nyst typ hela dagen,de ha tagit väldigt på kroppen så nu kommer man väl sova som en stock inatt.
Det va länge sen jag hade en sån här "nysdag"...fast det är ju bra det...
Det tar ju så på kroppen då man nyser...det spänns ju en massa..hela kroppen..
Ha mellan nysningarna försökt  att fixa med tomar & så här hemma.
Så nu har jag bara lite saker kvar att fixa bort i halllen så är jag helt klart.
Känns SÅ  skönt.
Har haft tvätt tid nu i em.
Ha nu vare ner i tvättstugan & plockade ner tvätten.Fick hänga kläderna då torktumlaren inte funka..inte glad på Rixbyggen!...igen..
Har fått låta kläderna hängtorka i tvättstugan då torktumlaren inte vill funka.
Va less jag blir på sånt...

Imorr´n ska jag gå & ta Sprutan...hoppas man inte behöver vänta allt för länge  i kö...

Nää nu sk jag lägga mig & se på tv & försöka sova om en stund.
Hoppas på bättre dag imorr´n....
 

Besos 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards