Alla inlägg den 8 december 2010

Av Anna-Carin - 8 december 2010 23:11

Christmas Text - <a href=http://www.christmastext.com" />


Nu är det inte allt för länge kvar till jul.
Och hur typiskt är det inte då jag har snart köpt klart de flesta juklappar så hittar jag fler åt folk.
Hoppas bara dom blit glada över de dom får.

Idag hade det blivit massa tvättande & även bära upp julgranen & lite julsaker.
Få fixa klart här hemma imorr´n & på fredag.
Blir & ta det lite eftersom då jag inte har hunnit bi fri min förkylning än.
Tack gode Gosh så har nysningarna försvunnit iallafall.

Hoppas vi få jackorna på lördag på Lyan..så man hinner använda dom innnan säsongen är slut.

Och det är skoj & se att vissa personer har börjar "poppa" upp lite oftare nu på Facebook & inte bara en gång / halv år som det va tidigare.
Kul..

(...håller tummarna att det blir bra på lördag*L*)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards