Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Anna-Carin - 31 maj 2010 09:11

  
Måndag & snart är det juni månad.
Solen skiner...nu i allafall ;)
Hoppas den håller sig framme hela veckan...eller iallafall på onsdag vill jag ha uppehåll där vi ska va ;)
  
Har haft en skoj helg..
Kan inte säga mer än att det vare skoj   


Ska bli spännande & se hur denna vecka kommer va...
Ser fram emot grilningen på onsdag 


Ifredags fick jag veta att jag ska jobba i Umeå om ngr veckor...
Ska bli skoj då det eg inte är nån produkt jag själv använder..
Sen är det inte fel att va i Umeå & se lite annat folk än dom här i stan..
Hoppas det kommer gå fort de dagarna & att det kommer gå bra & bo hos Åsa...snälla Åsa som lovat mig bo där...


Dagens att göra lista:
*frukost
*handla det sista inför resan
*städa bort 
*Vattna blommorna
*Stänga av elementen

...mm...


Ha en bra vecka...
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards