Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Anna-Carin - 23 oktober 2011 20:46


Söndag...det ha vare en bra helg.
Igår blev det en resa på Ikea...det fanns massa bra där.
Och som tur är så fanns allt som va tänkt & köpa & även mer.
Idag så har vi satt ihop möblerna som   hade köpt..
Mycket fint blev det.
Som sagt...allt som allt ha det vare en bra helg.
Och imorr´n ska jag till läkaren i Sundsvall.
Känns rätt pirrigt redan nu...för jag hoppas verkligen att dom kan hjälpa mig med mina händer.
Så nu hoppas jag på att det bara ska gå bra i morr´n.
 

Annars måste jag ta ett allvarligt snack med läkaren här i stan...hoppas jag slipper det.
Då blir det bara mer tid & "vänta"...less på sånt...


Vilken härligt "lång" vecka det kommer bli i skolan nu till veckan bara 3 dagar..
Inte helt fel.

Det enda som känns lite dumt ang imorr´n är att det är elevrådsmöte & förra mötet kunde jag inte va med på då jag hade så ont i lederna.
Så det har inte vare nån bra början som elevrådsordförande  
Men ska bli bättre framöver...

Nu ska jag ta ett bad & prova den nya badkarshyllan.
    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards