Alla inlägg den 4 november 2011

Av Anna-Carin - 4 november 2011 06:54

..Fredagmorgon... *gäääääsp*Jag har vare vaken sen strax efter kl.04..nån vaknade då och mådde inte det bästa.Sen när han somnade så kunde jag inte somna pga täppt i näsan...Alltid ska det va nåt *fniss* Idag står det "städning-solning-packa inför imorgon kväll" på schemat.Blir att sola hela en minut och typ trettio sekunder,jätte länge ;)Känns så härligt att jag inte har så mycket psoriasis kvar på kroppen nu.För ngr dagar sen så va jag och jobbade i insläppet på Fjällräven Arena.Då ser man ju massa olika sorts folk och vissa personer får mig att fundera lite.. ?..Varför betala in sig på Arenan och sen stå bredvid kiosken och titta på matchen på mini tv'n istället för att gå "in" och ställa sig och se det???..sen blir jag fundersam om jag absolut inte vet nåt om hårmode..Det verkar va inne med att krusa håret.Det va väl poppis ifjol?!Eller har jag fel?Igår fick jag 3 garn nystan (3 olika färger) av mamma Karin.Ska ta och göra en halsduk av ett nystan iallafall.Kul att jag fick det av henne..Tror vi brudar kommer få en kul kväll i morgon.Längtar faktiskt ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards