Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Anna-Carin - 8 mars 2011 23:29

 


Nu verkar det som våren kommer med stormsteg.
Och i helgen blåste det REJÄLT & solen har visat sig hela helgen.
Vi hade "skoter dag" hemma på byn.
Jag & många fler hade sett fram emot skoterhoppningen men det blev inställt.
Men det va skoj att komma dit & träffa lite folk & även sen på kvällen äta god mat,träffa massa folk,dansa & lyssna på min bror som plinka på gitarren.
Och många stannade extra länge för att han spelade.
Kul att vi blev så många & många som stannade så länge.
Men dagens chock fick jag då det va en gammal granne på Terrassvägen kom fram & visste vem jag va.
Men kul va det iallafall..


...det kom ett stort gäng skotrar..hel kul att det kom så många som det gjorde.

  ..folkmassan rätt tidigt på dagen..

    ..Det blåste så kallt så att man fick klä på sig en massa så att man såg ut som en michelline gubbe...


  ...folk som stod på kön till Lilla vasaloppet...


  Och så klart så va jag tvungen att kolla inväskorna om det finns ngr.
Riktigt duktigt gjort.
Och jag blev impad hur mjuk ett rävskinn va.
(det fanns rödrävskinn & fjällräv)
Jag som gillar mina små rävar men en fäll med rävskinn skulle va mysigt & ha.
INTE nåt jag kommer & köpa men "drömma" gå ju..


Så idag kom man tillbaka till stan...ska bli spännde vad denna vecka har att göra för mig..


  


 

Av Anna-Carin - 8 mars 2011 23:25


Denna låt med Molly har jag så fina minnen till & kommer alltid att kunna lyssna hur många ggr som helst på denna.
Blir bara varm i  
DU vet att jag tycker du är bäst   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards