Alla inlägg den 11 april 2011

Av Anna-Carin - 11 april 2011 23:43



 










Måndag.
Hade en riktigt skoj helg med brudarna & allt annat galet folk.
Nästa gång så ska vi ta oss ett besök till Paradisbadet.
Det ska bli härligt.

Idag har det vare riktigt varmt & härligt ute.
Kollade på tempen i morse så va det 18.8 i solen.
Och gissa då om man höll på att svettas ihjäl sig då jag gick upp på sjukhuset.
Men hellre det är att frysa.
  
I torsdags va jag hem & hälsade på hos Sandra.
Hon bjöd även på god mat.
Hade en riktigt trevlig kväll..skönt att komma från stan lite.
Och det va så skoj att "Farbror Barbro" kom & hämtade mig & sen att vi satt & snackade ett bra tag oxå.
Mysplutten.


Och idag klarade jag även att byta nål på symaskinen utan att få en masssa saker att lossna bara för att man ska by´ta en nål.
Så det blev ett par byxor lagade & ett kuddfodral sydda idag,ska sy det sista imorr´n.

Få hoppas på bra väder imorr´n med aå kanske man få tid att sitta på balkongen lite imorr´n...få se...


    


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards