Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Anna-Carin - 26 juni 2011 20:23

 

Nu är Midsommarhelgen snart över..det ha vare en skoj helg med trevligt sällskap förutom att man ska räkna bort vissa personer som jag inte vill umgås med nå fler ggr.
Men annars ha det vare en trevlig & mysig helg med lite varierande väder ute i Näske och även inne i stan.
Har även i em/kväll fått chans att sitta i solen lite
  
Ska bli spännande & se hur kommande vecka kommer bli som.
Jag hoppas den kommer gå bra..och  det gör inget om den gå fort..
Ska börja packa ihop sakerna som ska hem till mamma & pappa.
Ska ha det så mysigt där uppe med Björnen.
*me like*

Hoppas VERKLINGEN på  

För ngr dagar sen va jag & hälsade på miin nya brors son
Men du vilken snyggning det är...så gullig,har tokmjukt hår & jissa om jag mös då jag fick sitta & hålla ihonom fast han sov..och jag såg att pappa va stolt som tuppens tupp över sin sonson.
Så kul & se.


Har läst att det ska bli tokfint väder nu i början av veckan som kommer,hoppas det blir så.  
Så jag ka sitta ute & sola bort det sista av mitt psoriaisis jag har kvar..jag har inte så mycket flagnor kvar utan det är bara där dom suttit som syns nu som jag vill få bort.
Känns så skönt att jag inte har så mycket psoriasis kvar att sola bort nu.

Hoppas juli månad blir som den va i fjol då det va helt underbart då jag va hemma hos mamma & pappa & hade mycket chans att va ute mycket i solen  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards