Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Anna-Carin - 10 juli 2011 16:20


Så då va denna vecka snart slut.
Det har vare en helt underbar vecka med mitt  
Vi har haft så fint väder & jag har haft riktigt trevligt sällskap.
Har bara njutit av sällskapet & vädret.
Det har vare fint väder hela veckan,okej ja vissa stunder på dagarna så har det vare mulet så man börjat fundera på om det skulle bli dåligt  men tji fick jag.
Solen har visat sin bästa sida denna vecka & jag kan inte säga annat än att jag älskar det.
Har fått höra massa fina ord som jag bara kan säga detsamma om..

Jag har funderat på vissa människor..
Kul med folk som säger till mig "jag ska aldrig umgås med den där människan & sen berättar det dom tycker är negativt om människan & sen nu visar det sig att dom umgås...fast det blir väl så då dom inte ha nån annan att umgås med.
Tråkigt..
Eller dom där människorna som nykter inte ens hälsar på en men på fyllan så känner dom en  & hejar  på en som en galning.


Jag lyssnar dessa dagar på en massa olika ljudböcker...
Just nu lyssnar jag på Inatt är du död av Viveca Sten.
Den är bra..
Kan rekomenderas..

Nä nu ska jag kolla upp vad det blir till middagen....

 


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards