Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Anna-Carin - 23 augusti 2011 15:34

 
Idag skiner solen & jag har vare inne hela dagen.
Känner mig otroligt trött i kroppen.
Men som tur är så kommer det kännas bättre imorr´n.
Har fastnat för ngr spel på den nya telefonen   .
Kul att dom va gratis  


Idag fick jag för mig att prova ngr  jeans som jag inte haft på flera år...och kunde ha alla...kul    
Började oxå se filmen Hop...men den är ju föööööööör söt.
Men pga värken så somnade jag ifrån filmen...få se klart den sen.
Har massa andra bra filmer man kan se framöver.
Det ser jag fram emot.

Håller tummarna att jag få ett samtal snart där jag få veta nt positivt ang utbildningen..och att det inte tar nå lång tid att dom ringer.

Har nu bara 10 dagar kvar av mitt 33 åriga liv..


Det har en inte hänt så mycket spännande men bland annat så har...
*Jag har träffat personen jag älskar så mycket att jag inte ens kan definera hur mycket jag känner.

*Har fått tillskott i "familjen" med en brunhårig & brunögd snyging som kommer att bli lika stora hjärtekrossare som systrarna.

*Har insett att vissa människor är lika galna & bara deras ego som gäller.

*Haft en fin sommar med massa sol så att psoriasis hållit sig i skakt. 


Det har hänt med trevliga saker & så i sommar som förgylt livet men nu orkar jag inte skriva hur mycket som helst.... 


   



 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards