Alla inlägg den 5 september 2011

Av Anna-Carin - 5 september 2011 19:15


Så då har det blivit september.
Och jag har fyllt år.
Det va en lugn & skön dag med en kul kväll med besök av släkt & vänner.
Fick massa fina presenter & det va riktigt skoj med besök & att de gillade min tårta & glass.
Tack goa ni som va med & firade min dag.

Och nu är man inne på andra veckan i skolan.
Det är fortfarande lika skoj & det är så trevliga & roliga människor jag läser med.
Vi verkar ska hitta på massa kul framöver.

På lördag så få man veta om man ha vinne nåt på "Modolotterna"
Skulle va skoj om antingen jag eller Björn vinner...vore skoj om vi båda vann nåt 
 




 Jag tycker att det är så trevligt & få höra alla fina ord från min lilla goding.
Är inte van att få höra sånt så jag försöker att ta åt mig på rätt sätt.
Han är bara så gooo min lilla godning  
Och kul & höra att jag har positivt inflytande på honom & inte som andra att dom vill ändra på en.


Måndag idag...ska bli spännande & se vad som händer denna vecka & hur den slutar.
Misstänker att den kommer va & slutar bra...
Få väl se    


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards