Alla inlägg under januari 2012

Av Anna-Carin - 25 januari 2012 20:26

..ganska komisk & se att ("ränderna inte går ur en tiger") folk fortsätter att skrika efter bekännelser & uppmärksamhet.
 Hela tiden...
Tråkigt att dom har så dåligt självförtroeende att dom måste göra sånt.
Men ja´ sääg ba´..LYcka Till    

Av Anna-Carin - 23 januari 2012 21:54

  
Idag så har det inte snöat men annars så hade det nästan snöat hela tiden sen i torsdags kväll (om inte jag minns helt fel)
Okej det är mysigt med  massa snö ute & så men det är lite jobbigt att gå & halt är det.


I går så såg jag det sista avsnittet av American Horror Story
Det är en riktigt bra serie! 
  
Sugen på lite spänning så kolla på detta.



I morgon så ska vi laga Afrikansk mat.
Hoppas det kommer bli lika gott  som det blev i tisdags då vi lagade Libanensisk mat.
Oj oj vad mätt jag blev...det höll i sig till kvällen  


Nä nu ska jag gå & pussa på det bästa jag har...
Är så glad att jag har honom & han gör mig så glad.
Love yah

 




       

Av Anna-Carin - 13 januari 2012 18:25

 

Jag har en tendens att då jag städar så kan jag börja städa på flera ställen samtidigt.
Och nu i veckan så började jag plocka undan & så & kom på att jag ville fota min nya fina Tomte som jag fick i julklapp av Marie...och av nån konstig anledning så funkade blxten så när jag satt & petade på telefonen så råkade denna bild bli..

 
Men det är ett reslutat på kaoset det kan bli vid storstädning men som tur är så är det fint sen då jag är klar...




Måste även visa mina nya skor jag betalade 25:- för på Stadium.
Halva reapriset & sen hade jag 2 presentkort på Wrapp

 

Ha en bra helg allihopa...

 

Av Anna-Carin - 4 januari 2012 13:31


Idag snöar det oxå.
Mysigt med snö tycker jag...
Folk bara gnäller hela tiden om att "åh va tråkigt att det regnar & man blir alldeles blöt" då det regnar...och säger sig längta efter snön...men sen då snön kommer så gillar dom inte att bla skotta all snö..
Aldig är  det bra..

Hur som helst gillar  jag snön & det blir lite ljusare ute.

Få se hur  länge snön ska falla...

Det är ju vinter så då vill man ju ha snö......eller?


Av Anna-Carin - 3 januari 2012 22:45

Igår köpte jag en tialott och idag skrapade jag den.Det fanns 3st 50:- på lotten.Och då jag skrapade den där rutan man veta om man vinner dubbelt eller inte så visade det att jag skulle vinna dubbelt..Så jag gick hem med 100 kr...inte helt fel..Brukar inte vinna så ofta..Kul va det i iallafall ;-)Lite kan ge så mycket :-P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards