Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Anna-Carin - 26 februari 2012 20:22

 
Söndag...
Har jobbat varje dag denna vecka...fast okej i helgen så har jag bara jobbat ngr timmar/dag & inte fått nå lön men det har funkat...får kanske en stjärna i himelen.
Få se...  

Förra veckan så lyssnade jag klart på en ljudboken "Laura av Carolina Gynning"
Den va rätt bra fast lite väl mycket sexdetaljer..  
Men hur som helst så ha jag lyssnat klart på den & börjat på annan...


Så snart är det sportlov....få se om man blir ledig eller om man ska jobba.
Hur som helst så ska jag va fågelvakt i en vecka...

Känns spännande att det snart ska börjas med praktik
Tror det kommer gå hur bra som helst men mest spännande då det är ett helt nytt ställe.

Näää nu blir det att mysa lite mer innan det är dax att hoppa i sängs...



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards