Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Anna-Carin - 17 januari 2010 22:39

  

 

Söndag idag...
Har haft en bra helg....
I fredags kväll så blev det en sista minuten fest då micke hörde av sig vid sju & sa Kom & drick sprit med oss!!
Så det va bara & fixa till sig & bege mig upp till honom...
Vi va ett kul gäng där.
Även på fredagen så fixade jag ett nytt hängsmycke till mitt halsband...va ju inte tänkt att jag skulle ha kronan så här länge utan bara med armbandet jag gjort.

..detta fina ha jag gjort i fredags     


Jag gjorde inget speciellt igår..va bara hemma & vilade & såg på tv.
Igår kväll gick det ovanligt många filmer på  tv...kul men ovanligt.

Och idag har jag fixat här hemma sett på tv & fixat med lite saker på internet


Imorr´n ska jag på arbertsintervjuv på Skokanonen.
Dom ringde migi går & frågade om jag kunde komma på intervjuv & visst sa jag så jag har till kl15 imorr´n.
Skulle va riktigt skoj & få jobbet så håll tummarna åt mig att det går bra & att jag få jobbet     


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards