Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Anna-Carin - 25 januari 2010 00:42

  


Söndag.
I fredags åkte jag hem till mina föräldrar.
Så skönt & komma till "tystnaden"...det enda i kan höra är nån bil som kör förbi & sen ett gäng skotrar som far förbi ute.
Nu i helgen så ha det inte hänt så mycket men det gör eg inget för mig.
Har fixat med datorerna här..även den som står på övervåningen..den har inte blivit använd på LÄNGE.

Har hittat lite kul på secondhand i helgen...det va skoj.
Nu gäller det bara att ta & hitta nåt ställe där nyckelskpået ska sitta.

Är fortfarande kvar här i skogen.
Och blir kvar till på onsdag fm.
Blir ganska fullt upp på onsdagmen det är helt ok.
Ska va barnvakt till mitt kusinbarn på fm & det ska bli spännande hur det går..kommer nog gå bra då jag kan det där...men har inte träffat Emma så mycket..
Sen då jag är klar med att va barnvakt så ska jag bege mig upp till mamma K där jaag ska ta & permanenta håret.
Ska bli skoj att bli fin i håret.
Sen på kvällen blir det att fixa det som ska med till Skogen igen på fredagen.
Blir jobb på torsdag i Själevad & sen på fredag så åker ja tillbaka hit...

Så till helgen blir det massa scannande av bilder så jag kan ta & göra en fotobok då jag kommer tillbaka till stan sen.

Nu längtar jag till vi åker iväg..och idag så har jag "fått ta" lite kläder som mamma beställt från ellos men ångrade sig & tyckte det passade bättre på mig ;)
kul kul =)

Pappa fyller år på fredag...men jisses va ska jag köpa åt honom?!
Ngr förslag??!!!...

 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards