Alla inlägg den 11 november 2010

Av Anna-Carin - 11 november 2010 00:40

  


(¯`*•.¸,¤°´Onsdag`°¤,¸.•*´¯)


Idag har det snöat hela dagen.
Mysigt men blev lite chockad i morse då jag kollade ut & såg snön & tänkte "okej..ja det har kommit lite snö"..och sen då jag kom ut & såg att det hade kommit så pass mycket snö att det kommit till första  trappsteget...



Olika sätt att se på snön som kommit till sverige idag & igår..

 

"

 

Norrländsk tidning: Milt snöfall med snålblåst.


Stockholmstidning: Enorm snöstorm lamslår.


Skånsk tidning: Domedagen har kommit.   
"

 

 


Har klippt mig idag..tog RIKTIGT lång tid att klippa mig men nu är det igenom klippt iallafall.

Har slagit in ngr julklappar ikväll..
Skönt att börja med ngr iallafall..

Urs nu är klockan snart ett & jag njuter som mest av tystnaden ute.
Men ska nu sova då jag ska upp som vanligt till jobbet imorr´n.

  


Besos!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards