Alla inlägg den 30 november 2010

Av Anna-Carin - 30 november 2010 22:24

  
Idag är det sista dagen för november månad...
Och imorr´n börjar dec & julmånaden.
Har fått upp julgardinerna,adventsstakarna & ngr tomtar som va i samma låda som stakarna.
Och har bara 2 personer att köpa klappar till...känns skönt!
Började igår med rejäl stor städning,så nu har jag köket & hallen kvar.
Men fint ska det bli..

Känner att det ska bli skönt att kommande helg blir bort gjord..

Det ha vare kallt...riktigt kallt flera dagar nu..hoppas det kommer vända snart..
Har kollat på www.yr.no & under den 9 dagars perioden så är det bara en dag det kommer va mer än 10 grader kallt...hoppas oxå att det inte blåser så mycket,
Få hoppas på det bästa...

Somnade på soffan tidigare idag & då jag vaknade så hade jag tok ont i skallen och nu har det inte släppt heller...få hålla tummarna att det släpper innan jag ska sova..

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards