Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Anna-Carin - 7 juni 2010 00:27

  
Söndag..snart ny vecka.
I måndags så åkte jag hem till mina föräldrar för att åka iväg till Agnsjöns camping.
Det va en fin camping..inte så många som va där men det va skoj att fira mammas dag med våran familj & mina morbröder.
Hade rätt tur med vädret oxå.
Okej det va soligt men ganska kallt.
Jag hade "beställ på" sol eller uppehåll iallafall...hade glömt bort att beställa på lite värme oxå men det va ju uppehåll iallafall ;)
En dag grillade vi & drack gott så man trodde man skulle dö av mätthet..
Synd bara att det va helt fel vecka & att det va lågsäsong annars hade jag badat "canibalgryta" & bastat för det fanns sån på campingen.

Idag har det vare varmt & skönt ute... (inte blåst som det gjort tidigare i veckan)jag hjälpt mamma & städa i växthuset...känns bra & fått det bort gjort fast det ha tärt på min kropp men det är bara bita ihop då man vet att det bara är en dag som det behövs göras ;)

I lördags hittade jag åter igen ett gäng fina tröjor på secondhand...ibland ha man bra tur & hitta fina saker till bra pris.
Så nu är det bara & gå igenom min garderob & kolla kläder som går & "byta ut"


Hoppas dagens värme håller i sig till veckan...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards