Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Anna-Carin - 15 juni 2010 10:04

  

Vilken dag det va igår...
Sov bara 2 timmar natten mot igår.
Satt uppe ett tag & lekte med min "nya"Laptop ett tag & sen hade jag svår & somna då det kliade massa av utslagen.
Sen efter lunch så fäljde jag me Linda på stan.
Rogga ringde att jag kunde flytta mina saker i det nya förrådet..
Skönt att denna histora med mitt förråd nu är över..
Och historian börjar med att jag ha de ett förråd i cykelrummet & en dag då jag va dit ner så såg jag att massa av mina saker hade blvit bött i mitt förråd då det läkte in massa vatten..så jag fick bära ut de mina saker & flyttade då till en del av ett förråd som Restaurangen under mig har..Sen efter ngr veckor  fick jag flytta mina saker därifrån & flyttade "mitt förråd" til ett annat rum som ser ut som ett skyddsrum (där ag hade mina saker ståeende i ngr månader)och nu igår så fick ja ett permanent förråd..så jag har åter igen fått flytta mina kartonger & allt till ett annat förråd.
Och det "bästa"   av allt..att åter igen så har mina kartonger med saker blivit blöta igen då det kom in vatten på golvet i det där förrådet så nu ha jag fått tömma de blöta kartonger & bytt ut de med andra...känns som dubblegöra.
Så nu ha jag sett till att mina kartonger inte kan bli blöta igen i det nya förrådet.. Och det kommer ta tid innan jag kommer flytta på dom där kartongerna.bra less på det..

Idag ska jag träffa min pso.läkare om mina fötter..
Hoppas verkligen att det fixa fotvård...
  


Blir även att städa undan här uppe då jag inte hann med det igår.
Ska även packa inför Umeå resan..
Få se hur helgen blir..
Hoppas att det är många som kommer & handlar av mig..

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards