Alla inlägg den 8 september 2010

Av Anna-Carin - 8 september 2010 12:37

  
Är fortfarande förkyld.
Blev sjuk förra helgen då jag va i Umeå & det sitter i fortfarande.  
Undra hur länge det ska sitta i...men det blir bara & vila en massa  innan man ska börja jobba till veckan.
Så det blir bara & vila så mycket det bara gå i veckan nu.
Ska på möte på Arenan ikväll men annars ska jag bara va hemma & se massa film.
Åh...jag skulle vilja kramas...eller det vill jag väl jämt.    
Men känns lite extra nu då jag är förkyld.
Få förhoppningsvis det om ngr veckor *hoppas & längtar till den helgen*
Kommer bli en skoj helg då...

Igår så beställde jag ngr fina förstoringar...
Vissa ska bli present..gäller bara att hitta ram som blir fin till.

Nu ska jag se filmen "Vampyrer suger"...somnade ifrån den sist..
Eller "Wolfman"  som jag oxå ha somnat till men vill se..

Besos

Av Anna-Carin - 8 september 2010 10:42

  
Bild från Allstars..sista helgen i Aug   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards