Alla inlägg den 16 september 2010

Av Anna-Carin - 16 september 2010 23:30


Gah!
Idag har det regnat typ hela dagen  
Det har dessutom åskat & blixtrat en massa idag.
Gillar inte sånt...helst oxå då jag är ensam.
Det va ett uppehåll en kort stund mitt över dagen & sen på kvällen så vi kunde ta en prommis med vovvarna utan att bli blöta.
Och så regnar det som attans igen...
Hoppas verkligen att det slutar snart detta regn...  

Av Anna-Carin - 16 september 2010 01:17

Torsdag...eller natt mot torsdag för min del.
Idag har jag fått de sista av de bilderna jag förstorade.
De bilderna va/är så så fina.  
Har satt upp 2 st på kylskåpet till jag få tag på ramar till dom.

Idag har jag äntligen lämnat in de pappren om praktik till AF om praktik.
Ska bli så skoj att börja på måndag.

Har även idag börjat storstäda här hos mig.
Skönt att få det bort gjort innan man börja jobba.
Har typ halva lägenheten kvar & fixa.
Men jag har på mig imorr´n & på fredag så jag hinner bli klar.

Jag säger som min "syster" Ida...
"Jag har en plan"  
Har funderat på den planen ikväll då jag stod & diskade så nu håller jag tummarna att det går om jag vill imorr´n då jag ska utfärda min plan.
Så gott folk håll tumarna att jag få som jag har tänkt   

Nu ska jag knapra i mig en morot & sen slagga...
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards