Alla inlägg under mars 2011

Av Anna-Carin - 1 mars 2011 23:02

 
Ny månad har börjat.
Märks att våren är på insprång.
Ska bli spännande vad som händer denna månad =)
Idag har solen skinit & det vare ngr grader varmt ute...skönt.
Men jag va bara ut en kort sväng då jag handlade mat.
Orkade inte va ute nåt mer då jag har blivit förkyld.
Hoppas att alla vitlök ja har proppat i mig idag ska hjälpa mig bli pigg till helgen.
Har även tryckt i mig lite apelsiner oxå.
Blir ett glas med brus innan jag ska lägga mig.

I morse fick jag besök av 2 killar som hjälpte mig med at flytta en sak på toa.
Så skönt att få det bort gjort så jag slipper få blåningar av att duscha.
Kanske inte det snyggaste på väggen nu då det är bort tagit & det är fläckar kvar på väggen men man kanske kan tvätta bort det på nåt sätt.

Nu blir det att komma Criminal Minds & sen sova.
Åh vad jag tycker Criminal minds..kan se hur mycket som helst av den serien.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards