Alla inlägg under juni 2011

Av Anna-Carin - 6 juni 2011 22:35

 
Nu är det en sån där knepig dag igen...en "måndag-Söndag" det har vare Nationaldag.
Har haft en riktigt trevlig sån om jag få säga det..eller det ha vare en riktigt trevlig helg
En riktigt mysig helg..  
Har faktiskt haft chans att sitta ute i solen lite & bränna fläckarna lite.
Jag ser att det finns chans att de försvinner.
Och jag hoppas att(lite tidigt att tänka på det men) Juli månad blir som tänkt så finns det chans att det försvinner alltihop & det kommer bli ngr riktigt mysiga veckor   
Det får gärna va ngr bra veckor framöver som blir som tänkt  

För ngr dagar sen så va det rejält oväder..jisses.
Det va rätt skönt att man inte kände av det mer än att balkongen knakade då jag satt där ute för att försöka sola lite men det va bara att gå in igen d det blåste så att man inte kunde sitta kvar ute..

Jag hoppas att det blir som det står på YR.NO att det ska va fint väder resten av veckan så man känner att sommaren har kommit.  
Man kan ju som mest hålla tummarna att det blir som jag vill.

Att man lätt kan vänja sig med vissa saker...
Nu känns det bara så plötsligt tomt...men det är inte så länge till tomheten fylls ut igen...längtar till dess. 
Säger bara tack för en trevlig helg..  

Ja ska bli spännande & se vad denna kommande vecka har att ge mig.
Nu blir det att titta på Criminal minds & sen försöka sova..


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards