Alla inlägg den 14 september 2009

Av Anna-Carin - 14 september 2009 23:32

 
Idag...ikväll då kom upp från tvättstugan så stod reseburet & denna fina sak utanför min dörr.
Skoj med att få saker som man inte förväntat sig.
Skönt även att få tillbaka reseburet dessutom.

Är nu klar med dagens tvätt & tar resten på torsdag.

Sov gott...få se om jag få drömma nåt i natt ;))
Det va länge sen sist men men...

Besos


Av Anna-Carin - 14 september 2009 12:40

Måndag.
Idag blir det tvätt hela eftermiddagen/kvällen.
Så skönt & få kläderna tvättade.

Har haft en bra helg.
Helgen blev inte helt som planerat men den blev bra ändå.
Bättre än jag trodde.
Hade kunnat klara mig utan att frysa på travet...att nån va som en svans efter en halva kvällen på Olles...och sen att det va så kallt på Fotbollen ( och att dennis int fick göra ngr mål)
Filmen i fredags va bra fast vi missade största delen av filmen...men det gör inget för mig det gå ju & se om den.Flört


Få se om jag få chans & träffa Lillhjärtat i veckan här..hon ska oxå få tillbaka sin sked hon glömde då hon va hemma hos farmor & farfar..

besos

Av Anna-Carin - 14 september 2009 11:40

Indra & Embla
Glitter Graphics

Indra & embla kollar på fotbollen en stund.Flört
Mycket & titta på...



Dennis
Glitter Graphics

Så här glad va Dennis efter att förlora med 8-0.
Men han gjorde en bra matche ändå.
Det tyckte många =)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards