Alla inlägg den 19 september 2009

Av Anna-Carin - 19 september 2009 00:21

 

Fredag.
Snart är denna vecka slut...så skönt.
Idag har det vare en myspysig dag.
Middag med syster...biff & nudlar (från mata mig)
Sen film med kompisarna..en av filmerna va dålig men de andra va helt okej.
Hade en mysig fotölj helt för mig själv.

Fick höra en sak om vissa personer..men för mig spelar det ingen roll nu hur man än föröker.
Har man klivit i klaveret & sårat mig så kommer det ALDRIG finnas chans igen även hur mycket man än bönar & ber.
Sug på den lillråttan!


Idag fick jag veta att min externa hårddisk kommer på  tisdag...wohoo Kyss



Det verkar som att vissa ha planerat min lördag kväll....well well få väl se hur detta slutar...Flört



Äh nu springer det lite för mycket tankar i mitt huvud...lika bra & släcka ner & försöka sova så kanske man glömt bort allt till i morr´n Cool


Besos


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards