Alla inlägg den 30 september 2009

Av Anna-Carin - 30 september 2009 12:23

 


Nu har sladdarna äntligen kommit till disken.

SÅ skönt & få använda den & få orning på alla mappar & så.
Hoppas nu denna håller LÄNGRE än den förra jag hade.


Idag känns det verkligen höst...eller det känns så i kroppen.
Lite svårt & beskriva men det känns i lederna att hösten är här.
Så nu är det ju bara &  invänta vinter´n...



Imorr´n så ska jag klippa mig...Skrattande
Så denna är det sista man kan se av denna frissa

 

Få se hur det blir imorr´n då jag blir klippt.
Känns så skönt & få bort massa ris.


Ikväll är det tjejkväll på stan.
Undra om man hittar nåt...
Minns hur det va för två år sen...
Jag va glad att jag hade hittat nåt  & va så glad att jag inte köpt nåt "onyttigt"
Men så fort jag kom innan för ytter ytter dörren så kände jag knuten i magen & jag hade tur att han hade sin sov  kväll att jag kunde springa & gömma det jag köpt för att slippa få massa skäll & suckar.
Men ikväll så kommer det enda suckarna va för att man kanske inte hittar nåt.

Har inget jag behöver...
Få la se hur det går ikväll..


Idag är det sista dagen på Sptember månad.
Ska bli spännande & se va Oktober ha & ge mig.
*nyfiken*

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards