Alla inlägg under september 2010

Av Anna-Carin - 6 september 2010 21:15

  
Nu har en ny vecka börjat.
Och jag vill tacka ALLA som har firat min dag i torsdag & i helgen.
Och det är inte varje dag som jag blir så överraskad som jag blev i fredags


Jag som tycke att jag & Liv hade de så trevligt på Sibylla me Ronnie & Elisabeth & sen kom chocken då Ida kom inspringande på Sibylla & efter ett tag kom Jimmy & Erik,2 chockar på varann tog rejält.Ida skullle ju va i Umeå på dejt & inte i Övik.
Men dom bestämde sig att överraska oss med ett besök.
Och Jimmy hämtade dom upp på väg till "oss".
Shocken släppte inte på flera timmar.Fick ngr presenter igår*L*Fick en flaska vin,en storpack vitlök& cholkad av Liv.
4 vinflaskor av Ida & Erik
Sen kom Niklas förbi med en present..en fin kylbag.
Rirtigt skoj att han kom hit en sväng.
Hade en riktigt kul ikväll förutom vissa händelser på krogen.
Sen på lördagen så va det bara att ta & pigga upp sig så va det inte länge tll ngr andra kom på besök.
Fick oxå presenter på lördagen.
Fick ett fint vinställ...eller va man kallar det av Annica.
Och Micke P kom med en flaska rödvin.
Tack Tack allihopa för presenterna & för en skojig helg.
Sen på söndagen så blev det bara slappa...käkade mat & såg massa film med Liv & Jimmys...en riktigt soft & skön slut på den helgen.

Undra va som ska hända denna vecka då*funderar*
Tror jag ska ta & vila en massa så jag är pigg till på nästa måndag då jag ska börja jobba..
Vill ju va helt frisk till dess =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards