Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Anna-Carin - 11 oktober 2010 00:03

  
Jag tror fasiken att jag har blivit förkyld.
Det började igår då jag jobbade i insläppet på Arenan.
Plötsligt så kände jag hur torr jag blev i halsen & den började svälla igen.
Som tur va Anders där så han kunde ta över så jag kunde springa på toa.
Trodde nästan att jag skulle svimma inför alla som stod i kön annars.
Och igår sen då jag kom hem så kände jag hur min kropp började kännas konstig.
Inte bra alls..
Och idag har jag bara nyst & nyst en massa..
Så det har bara vare massa vilande för min del idag.
Ska bli "spännande" & se hur det kommer va imorr´n om jag kan gå på jobbet.
Som det känns nu så skulle jag inte orka va på jobbet med mina nysningar då det tar en massa på kroppen.
Ja vi få se hur jag mår imorr´n & vad Anna säger.

Ska snart lägga mig & räkna får som jag lovade Niklas...eller som jag sa att jag skulle försöka...att sova till nån sportkanal.
Det funkar riktigt bra hemma hos mamma & pappa iallafall.
*skratt*

Nu i veckan som kommer så ska jag få reda på om jag kan få förlängning.
Hoppas att det blir så så jag kan få lära mig lite mer om avdelningarna de har på stället.

Ja vi få se hur det går..

Få hoppas på det bästa =)


besos

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards