Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Anna-Carin - 18 oktober 2010 21:09


Idag blev inte dagen som det va tänkt.
Den va tänkt att jag skulle en kortis in på F-Kassan för att lämna ett papper & sen få 2 andra papper utskrivna på AF.
Sen ta bussen till Marie K för att hjälpa till med lite bilder & sen promenera in till Sjukhuset för ngr sekunder i solariet...
Det gick bara bra på F-Kassan.
Men hos AF...säger bara MEN JISSES!
Jag fick sitta & vänta en timme för att få två papper utskrivna....jag höll på & bryta ihop &  behöva vänta en timme på nåt som eg bara tar 2 minuter för att göra
*morr*.
Och tack vare det så hann jag inte åka ut till Marie nåt men vi tar det på onsdag istället.
Men det är så irrriiterande då nåt inte blir som man vill.

Fast jag har fått 2 "positiva" besked idag.
Nästa måndag så börjar del 2 av min praktiktid på Hemköp.
Ska bli skoj.
Och ídag fick jag veta att jag får bidrag att köpa fotväliga skor.
Så imorr´n ska jag gå till "Sulgubben" & beställa skorna så har man tur så kan man få dom så jag har dom på fredag =)
Ja man få väl se men skoj skulle det va om jag fick dom så fort jag kunde..

Åh jag fick typ helkroppsmassage av Jani igår....
*tok skönt*...men va härligt det va.
Dessutom va det trevligt med besök.
 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards