Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Anna-Carin - 17 oktober 2010 14:39

Jag brukar alltid ha halsband på då jag alltid brukar peta på halsbandet då jag funderar eller så..
Hade tidigare ett fint LV-halssmycke med kedja som bara försvann då jag va husvakt åt mamma & pappa.
Så jag kunde inte va helt utan så jag letade bland mina halsband & hittade detta "Twinpeaks hjärta" (eller va det nu kallas) som vi kallade det då jag va liten och kände att det va nåt bra att ha till jag hittar nåt bättre hängsmycke & än har jag det på mig..

  

I fredags fick jag höra veckans bästa kommentar.
Jag har detta halsband på & en tjej sa till mig..
Men vilket konstigt halsband du har...Är du kär eller?!
 

 Oh ja visst..men det brukar väl inte synas på ett halsband..

...

Av Anna-Carin - 17 oktober 2010 00:53

..jag bara äääääälskar  då folk verkar inte ha nåt bättre för sig än att tro att dom kan allt om alla andra människor...så jag säger bara så att fortsätt med det du så kommer du sitta ensam utan vänner om du fortsätter som du gör...
Tragiskt är det enda jag kan säga..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards