Alla inlägg den 7 april 2010

Av Anna-Carin - 7 april 2010 20:28

  
Så nu är man hemma i längeheten igen efter besök hos mamma & pappa i påsk.
Det ha vare riktigt trevligt.
Mycket fiske blev det...
Fick först ett gäng små fiskar & sen sista dagen fick jag 2 storingar...det va riktigt skoj att få så stora...kanske inte ser så stora ut  men ändå.
Även skoj & åka skoter..
Det va bra mysigt att åka ut på sjön i söndags...hemma så va det soligt & molnen lättade allt eftersom..men sen nere på sjön va det anolunda.
Dimman va så tjock att man inte såg mer än en meter framför sig.
Som tur va så lättade dimman eftersom....små mysigt ändå med den där dimman :P

Har åter igen fått höra att folk inte verkar kunna förstå att jag inte är nån annan än den jag är & inte kan acceptera att jag inte göra det jag kan för & få jobb & hur jag lever.
Det är helt ok & sitta  nere i södra sverige & tro sig ha insikt i mitt liv.
Nej nej så är det inte...
Helt fel...vi har ju minimal kontakt & då går det ju riktigt bra & veta hur mitt liv är.
MEN bara för att folk inte kan acceptera mitt liv & hur jag lever & tycker jag ska betee mig anolunda så kommer jag INTE att ändra på mig...
Accpetera mig för den jag är!

På lördag kvall ska jag till Linda Lindberg...tror det kommer bli riktigt skoj..hehe...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards