Alla inlägg den 26 april 2010

Av Anna-Carin - 26 april 2010 11:25

Solen skiner & nästan hel blå himmel.
Härligt
Härligt
Det är nu som vårkänslorna skulle spira som bara den..
Men jag känner inga vårkänslor eller va små kär känslor..


Klar jag kan känna att jag har saker att se fram emot..

Jag vill oxå va kär & ha folk som är intresserad/kär i en.
Men så är det inte..
Har inte haft nån som visat mig intresse på ett halvår sen & kommer nog va lika länge till innan nån kommer visa intresse för mig.
Okej jag har ngr som visar intresse på internet men det känns inte "verkligt"
Inget jag tar på allvar.
Har nu vare singel flera år så jag börjar bli van...

Fick reda på nåt i helgen som jag eg ha känt på mig i månader..ok..han sa inte det rakt ut men ändå.

Asså jag är inte deppig eller nåt..
Man ska inte deppa över killar...det är ju bara att spilla onödig energi...

Som sagt...solen skiner & om ngr timmar ska jag sätta mig i solen & längta efter  min nya mobil ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards