Alla inlägg den 21 april 2010

Av Anna-Carin - 21 april 2010 14:05

För ngr månader sen så såg jag på Rachel Ray där det va lite "vett & ettikett" på dejtingsidor.
Bland annat hur man skriver i sin presentation & bilder man helst ska ha & inte ha.
Texten varierar ju från vilken sida man är på så det tänker jag inte ta upp.
Men då kommer vi till presentationsbilderna...
Och tar jag & lägger upp en bild på mig & en bäbis.
Så klart kommer folk ta förgivet att man har barn...
Och dessa bilder uppifrån/under ifrån.
Bilder fotade allt för högt uppifrån gör att det ser ut som att man är kort.
Och foton under ifrån  gör att man ser större ut än va man gör & att folk ska se upp till en.Folk verkar inte förstå att sitter jag på bilden med ett linne som inte täcker mycket mer vårtgården så blir man automatiskt tagen för lätt fotad & inte seriös person.

Och sen förstår jag mig inte på hur folk inte kan acceptera att man (som jag) skriver "jag ger inte ut min msn adress till vem som helst".
Och bara efter rads "snackande" så tjatar dom om att få msn adressen.
Eller det att bara på "skämt" berättar  detaljerat vad han vill göra med dig i sängen.
Sånt dissas...
Det finns mer att ta upp men dessa saker har jag funderar massa på nu på senaste tiden & de ha fasiken rätt.
Och en sak till jag kom på...va folk tänker på då dom tar sina för NickNamnes på internetsidor...seriöst asså!!
Jag säger inte att jag har kolla på läget när det gäller detta men klart man försöker tänka efter iallafall    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards