Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Anna-Carin - 12 juli 2010 22:48

  
Ibland förstår jag mig inte riktigt på folk...
Dom tjatar & tjatar om att få lägga till en på msn..
Så man ger dom en chans att visa sin bästa sida men ack så fel det blir ibland..
dom vill snacka "privata saker"...visa  grejer på sidan & om man säger att man inte är intresserad av att se det där eller så så blir dom putt & slutar skriva till en,.
  
Ha ha....sen finns det vissa som gör så där & sen går det bara ngr ggr mellan gångerna som dom frågar om ens msn adress igen...
Då blir min första tanke..
Hur är det med minnet eg?!
Så nu igår "slog en sån till" och frågade efter min msnadress IGEN...för fjärde gången..
Men nej sa jag!Och gissa vem som slutade skriva?!?!...jo denna där...
*skrattar & skakar på huvudet*

Men för mig gör det inget..är inte intresserad..
Man slutar aldrig att förvånas över hur knepigt vissa beteer sig...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards