Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Anna-Carin - 31 juli 2010 00:35

  


Nu va det ett tag sen jag bloggade..
Den senaste "veckan" ha vare en riktigt rolig vecka.
Började med att partaja hos Anders & utgång på fredagen.
Livan hade kommit & som vanligt så vet vi vad som händer ;)
Och på lördagen så bjöd Anders alla oss på surströmming.
Det va så gott & vi hade så kul.
Vad behöver man mer än god mat,trevligt sällskap & musik ;)
Sen fick jag äntligen träffat nån jag inte ha träffat på FLERA månader.
Det kändes riktigt skoj & det bästa va att det inte hade blivit ”stelt” mellan oss.
Sen blev det utgång & skojigheter på Olles.
Söndagen spenderades i Hörnett hos ”2 galningar” ;)
Sen blev det bio Inception
Men herregud va jag skrattade den dagen…hade fasiken träningsvärk i revbenen dagen efter.
På måndag morgonen tog vi (jag,Liv,Ida & Anders) beslutet att vi skulle åka på Ikea.
Så vi brummade dit och gick flera timmar inne på Ikea & gallerian bredvid.
På tisdag så brummade jag & Liv´an 52 mil hem till henne & sen fick vi höra att det skulle va så bra att åka hem via junsele.
..men tjena tjena…..ikke.
Men vi fick ju se skooooooooog…skooooog & vääääääg ;)
Men det va skoj & komma upp & se hur Livan bor.
Och sen på onsdagen spenderades det ngr timmar i Husum.
Och på kvällen blev brudarna bjuden på go middag hos ”restaurangen Äpplet”
Sen fick vi skjuts ut till Hörnet för lite skojigheter.
Igår va jag,mamma K & Dennis till Ulle´s stuga för att träffa Broder & co.
Men vilken tur vi hade med vädret.
Och så stor Noah ha blivit.
En riktigt trevlig dag va det.
Idag har jag bakat maränger…för första gången & det gick bara bra så nu kommer det bli flera ggr som jag ska baka det.
Imorr´n ska jag servera på ett bröllop.
Jag hoppas det kommer gå bra & att jag inte kommer spilla på nån.
Och jag hoppas det kommer va fint väder imorr´n ;)


Åh ibland blir jag så less på att allt ibland ska hända på samma dag.
*suck*
Som nu imorr´n har jag lovat att servera på bröllopet & har äntligen blivit förfrågad om att komma med på "den stora surstrlmmingsfesten" & sen vill mina kompisar att jag ska hänga med dom på galej..
Men det är skoj att saker händer & detta med & servera på Jossans bröllop kommer nog inte komma åter men den där surströmmingsfesten kommer tillbaka nästa år & då vore det kul om jag fick förfrågan då oxå =)


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards