Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Anna-Carin - 16 juli 2010 13:03

Nu är snaer denna vecka över...idag är det första dagen på länge som det ärmulet så man inte kan va ute & sola så denna  dag kommer det ägnas till städande,tvättande,vattnade & annat donande.

I går gick LV halsband & gömde sig nån stans..jag kan helt enkelt hitta det.
Hade det i vardagsrummet men nu är det helt borta*snyft*
Men jag fick iallafall igång internet & tv´n med att byta ut modem & sladd.
Så skönt att det funkar nu..

Idag börjar helgen...undra vad som kommer hända* kliar mig i håret *

Men jag misstänker att det kommer bli i helgen som det vare i veckan...
En vecka till...så blir det lite mer folk man kan träffa.
Det hade vare skoj om man hade haft fått besök här men den enda som ha vare hit är Ronnie (en trevlig pratstund) & Eva en stund då hon hämtade mig för att fara till Jossan & prata bröllop.
Så det är inte så stor skillnad från i fjol...

Nä nu ska jag börja städa & dona.

Ha en trevlig helg Peeps!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards