Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Anna-Carin - 13 januari 2011 15:24

  
Det finns nåt som jag har funderat på ngr dagar.
Jag har (som ngr vet) psoriasis..och under stress & då jag är förkyld så blossar min förkylning upp.
Har ju som vare små förkyld sen i slutet av Nov..
Men det är helt otroligt..klart jag har psoriasis men det har inte blossat upp så mycket som det eg "borde" ha gjort.
Alla fläckar är väldigt tunna *glad*
Och har nu funderat lite på det & jag tror att mitt psoriasis är så "fint" för att jag har ngr personer i mitt liv som bara gör mig så glad & jag är så glad att jag har dom i mitt liv.
Även fast vi kanske inte träffas så mycket så vet jag att dom är där för mig (och jag så klart där för dom)& jag blir glad att bara få ett enkelt sms av dom.
Klart vissa gör mig mer glad då dom bara är helt  enkelt för go.

Stor kramen till er alla!
No named,no glömd ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards