Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Anna-Carin - 18 januari 2011 23:55

Dessa tulipaner har mamma fått av pappa.
Tyckte att dom va så fina så jag kunde inte låtabli att fota dom.
Jag gillar fota blommor..eller eg fota i allmänhet.
Och pappa har en sån bra kamera så jag kunde inte låta bli att låna den & fota lite.
Kommer låna den i sommar & fota lite mera blommor   




    Mammas julblomma som blommar fortfarande       


Denna fina räv har inte jag fotat utan pappa.
Ville bara visa denna snygging..
(jag gillar rävar & denna va riktigt fin)
Denna snygging bor hemma hos en släkting...hade vare skoj & få komma & se den live för den är väldigt tam.
Så ja vi få väl se om det blir chans att hälsa på "Foxy" nåt framöver i vinter..
Men till dess så få man njuta av snyggingen på bild       

Av Anna-Carin - 18 januari 2011 23:28

  
Då är man tillbaka i stan efter ngr dagar hemma hos mamma & pappa.
Det va så skönt att komma från stan lite.



Idag då jag kom hem så såg jag att mitt första scrapbooking paket hade kommit.
Skoj..Så nu ser jag fram emot då de korten kommer som jag beställde igår.
Så då ska jag sätta mig & göra ett fotoalbum med det jag fick idag..
Ikväll har jag bytt gardiner & plockat bort julstakarna.
Imorr´n fortsätter jag & städa bort julen.
Vill få bort allt innan & det känns som att imorr´n är den enda dagen jag kan fixa det på då det är fullt upp på torsdag & sen så kommer brudarna på fredag kväll..
Blev rätt nöjd med gardinerna faktiskt..  

Nu blir det lite kärnmjölkskaka & sen lägga sig & sova så man orkar med morgondagen...


     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards