Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Anna-Carin - 27 januari 2011 00:11


Nu har det blivit torsdag.
Och snart en vecka sen brudarna kom hit & som vanlgt så va det riktigt skoj & massa skratt blev det..
Vi hade riktigt trevligt & det va riktigt skoj att vi va 19 st som umgicks här hemma hos mig & sen gick ut & skaka rumpan lite.
Det va skoj att Linda & Rickard kom hit oxå.
Få bli fler ggr...
Fick av Linda & Rickard en vinflaska & denna fina skylt..

Denna ska jag sätta upp nån dag framöver.


Idag så har jag tagit en skön promenad fast det va kallt ute.
Har letat efter pappas födelsedags present.
Imorr´n så ska jag få skjuts & köpa det.
Jag hade oxå tänkt att åka förbi & titta till om micron jag funderat på att köpa finns kvar.
*hoppas*
Hoppas oxå att jag få det väntade paketet senast nästa fredag.


Och att jag kan låna Ida´s "lilla rosa"
Få se hur det går med det där..

Igår såg jag filmen Buried.
Niklas hade snackat om att han ville & skulle se den filmen.
Och jag blev fundersam på om det va nåt & se.
Okej...snyggingen va ju med i filmen så då måste jag ju kolla om den va bra.
Ja...hade det vare nån annan än R.R som hade huvudrollen (och den enda rolen) så hade jag gett upp då halva filmen hade gått..
Sista snutten va fasiken spännande då  man bara satt & vänta på att han skulle bli räddad.
Och fick ont i hjärtat då filmen tog slut.
Stackare..
I helgen ska jag kolla på en film som jag såg att mamma hade sist jag va där.
Om inte jag minns helt fel så heter de Valentines.
Nån romantisk komedi...
Ja vi få se hur det blir..

Härligt om solen skulle visa sig nåt mer denna vecka!...

  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards