Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Anna-Carin - 2 oktober 2009 09:39

Nu har det blivit oktober än en gång  och med att oktober kom så kom kylan.

Än så har vi inte haft snö här men hagel.

Hoppas på att det dröjer ett tag till innan vi få se snö här.

Vill ju inte att det ska komma för tidigt....man hinner bli less 50 gånger om innan våren ändå.

Idag skiner solen & klarblå himmel.

Fint väder fast det är kallt ute.

Hoppas på flera soliga dagar framöver...

Igår va jag till lill hjärtat & hälsade på.

Lill gumman ha börjat gå...så skojsigt.

Och igår va hon väldigt "faster-ig"...skoj det att hon inte är rädd mig.

Och sen så babblar hon "indiska" för fullt men det är gulligt.

Goo gumman...

 

I dag ska jag gå & lämna paketen på Chrilles jobb....

Hoppas att barnen i Gimåt kan ha det dom får

*håller tummarna*

 

Ikväll blir det film GladCool

Najsigt

Besos

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards