Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Anna-Carin - 8 oktober 2009 13:49

  
Torsdag...solen skiner men kallt är det ute

*morr*
Morrar även åt läkaren som inte ha ringt mig än,han skulle ringa mig i måndags morse men har inte hört av sig än.
Få väl hoppas att han ringer imorr´n nu då som dom ha lovat..har inte stora förhoppningar på det.

Idag är det nästa en sån "vänta dag"...så blir det ibland.
Ikväll åker jag tillbaka till stan.
Skönt & komma tillbaka till mitt igen...
Men nästa gång jag kommer hit ska jag sova i nya husvagnen som pappa nu är & hämtar.
Ska bli spännande & få sova i den...

Håller nu på & fixa 2 videofilmer till en dvd.
Cabin by the Lake är en bra men gammal film så nu då jag måste fördriva tiden med lite å fixar jag detta.


På Alla Helgona så ska jag visst på maskerad...men va fasiken ska man klä ut sig till....tror jag går på det jag tänkte på igår...
Få se...kan ju fundera lite mer på det...

Besos

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards