Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Anna-Carin - 21 oktober 2009 20:47

  


Onsdag  mitt i veckan...

Igår va jag & lämnade blod så min läkare kunde kolla upp vad jag inte kan käka..
Hoppas man inte behöver vänta så länge på svaret...

Idag ha jag vare på stan med Marie...det va toklänge sen jag vi umgicks så det va skoj att gå på stan lite & snacka om ha hänt sen sist vi träffades..
Hon bjöd mig på fika.
Jag fikade en god smörgåstårta bit uppe på Blåbär Tungan uteFlört

Det va en skoj stund med henne & det ska inte gå flera månader till vi ses nästa gång det ska vi se till.
Jag lämnade Annie & Alberts födelsedagspresenter..
Ett tag för sent men men...
Va lite nervös över att dom inte skulle kunna ha det jag fixat till dom men Annie ringde & tackade för presenterna  & Marie sa att dom kunde ha dom..jag tyckte att det va riktigt skönt att dom kunde ha dom KyssSkrattande
Igår började jag få knepig huvudvärk...tror det har med bihålorna & göra..
Hoppas det släpper snart..

Imorr´n ska jag jobba en stund på Ica kvantrum.
Ska bli skoj...ett lite anolunda demo.
Hoppas det är många som kommer & köper Amelia av mig imorr´n så dom få present av mig.

Tror jag har kommit på en bra födelsedagspresent till
lillhjärtat.
Blir inte den första planen men men...man kan ju bara hoppas att detta uppskattas.

Tror att det kommer bli en bra dag den 31:a.
Först hennes 1års dag & sen umgås med Åsa  & co på kvällen...

 

 

Snart helg...undra va man ska hitta på då...men det blir väl som den förra...
En lugn helg...men eg är det inte fyskam det heller Flört


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards