Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Anna-Carin - 18 oktober 2009 15:53

Söndag idag...
Det ha vare riktigt tråkigt väder idag...eller det är riktigt trist väder idag...
Men jag tog en prommis på Djurmagasinet/Barnenshus & kollade ändå.
Där hade dom en fin nymf som jag blev sugen på....  

....snyggingen längst till vänster..
Tänk dig om det skulle va en hane & sen han & Sune/Suna skulle få birdisar ihop Flört





Nu i veckan hittade jag detta kuliga tugummit på Ica...finns både med apelsin smak & melon smak...

 

...goda va båda 2...
Svårt & välja nästa gång då man ska köpa dom...

Har vare & gått vid Hundtorpet nu 2 ggr denna vecka.
Första gången så vrickade jag foten & spände knät så att muskeln
vid knät är typ inflamerat eller liknade..



...ok jag ser ur som en mupp i mina vinterkläder men det är
Jag & bara jag...

Andra gången jag/vi gick därborta så hände inget & det va skönt.



Igår så va det en heldag( typ) hos syster..
Det va riktigt trevligt.
Vi såg massa film & umgicks en massa...
Visade även hur hon ska göra en egen fotobok.
(som är gratis nu till den sista...) 


  

....så här mysigt brukar vovvisarna ha på kvällarna...





I måndags knåpade jag ihop en fotobok med bilder...
Det står att det är bilder ur mitt liv men det är mest bilder från i år men men..
Den innehåller bilder med ngr på kompisar & släkt men bästa bilden är då Libban
står & håller i Jasse & tittar på nåt.Kyss
Och näst bästa bilden är bildenpå N´s rynkande näsaFlörtSkrattande
En favvo är oxå brud bilden från "balkongsfesten" Glad 

  
                 ....ingen som är med på bilderna i boken har inget & skämmas för på bilderna
                                            för dom är fina allihop...
Flört  
Få se om jag kan beställa en bok till med bilder.
Och vilka bilder som kommer med då...
Har 2 veckor på mig innan erbjudandet går ut...
tick tack..



På tisdag ska jag ta prov & kolla vad jag är allergisk emot.
Som tur är så har jag inte druckit/käkat "riktig" mjölk sen jag sov hos N
Och se laktosfrimjölk har jag druckit bara till frukost.
Hoppas VERKLIGEN att det inte kommer fram at jag få vet att det är massa annat jag inte tål.
*håller tummarna*

Besos! 

Av Anna-Carin - 18 oktober 2009 15:53

Söndag idag...
Det ha vare riktigt tråkigt väder idag...eller det är riktigt trist väder idag...
Men jag tog en prommis på Djurmagasinet/Barnenshus & kollade ändå.
Där hade dom en fin nymf som jag blev sugen på....  

....snyggingen längst till vänster..
Tänk dig om det skulle va en hane & sen han & Sune/Suna skulle få birdisar ihop Flört





Nu i veckan hittade jag detta kuliga tugummit på Ica...finns både med apelsin smak & melon smak...

 

...goda va båda 2...
Svårt & välja nästa gång då man ska köpa dom...

Har vare & gått vid Hundtorpet nu 2 ggr denna vecka.
Första gången så vrickade jag foten & spände knät så att muskeln
vid knät är typ inflamerat eller liknade..



...ok jag ser ur som en mupp i mina vinterkläder men det är
Jag & bara jag...

Andra gången jag/vi gick därborta så hände inget & det va skönt.



Igår så va det en heldag( typ) hos syster..
Det va riktigt trevligt.
Vi såg massa film & umgicks en massa...
Visade även hur hon ska göra en egen fotobok.
(som är gratis nu till den sista...) 


  

....så här mysigt brukar vovvisarna ha på kvällarna...





I måndags knåpade jag ihop en fotobok med bilder...
Det står att det är bilder ur mitt liv men det är mest bilder från i år men men..
Den innehåller bilder med ngr på kompisar & släkt men bästa bilden är då Libban
står & håller i Jasse & tittar på nåt.Kyss
Och näst bästa bilden är bildenpå N´s rynkande näsaFlörtSkrattande
En favvo är oxå brud bilden från "balkongsfesten" Glad 

  
                 ....ingen som är med på bilderna i boken har inget & skämmas för på bilderna
                                            för dom är fina allihop...
Flört  
Få se om jag kan beställa en bok till med bilder.
Och vilka bilder som kommer med då...
Har 2 veckor på mig innan erbjudandet går ut...
tick tack..



På tisdag ska jag ta prov & kolla vad jag är allergisk emot.
Som tur är så har jag inte druckit/käkat "riktig" mjölk sen jag sov hos N
Och se laktosfrimjölk har jag druckit bara till frukost.
Hoppas VERKLIGEN att det inte kommer fram at jag få vet att det är massa annat jag inte tål.
*håller tummarna*

Besos! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards