Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Anna-Carin - 4 augusti 2009 21:54

Tisdag.
Imorse fick jag besök av mamma.
Kul med besök men oväntat va det.
Tog en sväng på stan medan vi väntade på att det skulle bli hennes klipptid.
Kom på att det finns inga svarta baddräkter.
Men men det kommer väl senare eller hittar det i nån katalog.

Senså åkte jag & syster till Andre & Ann´s stuga.
Men Jisses va fint det va där

Så  mysigt & fint & vid vattnet va det.
Tog ett dopp iallafall så man blötte sig.
Sen satt vi på bryggan & snackade.
Hade en skön eftermiddag.

Sen gick & kollade på katterna i ett grannhus.
Men jisses...stackare.
Hoppas verkligen att nåt blir gjort så dom slipper bo så där.

Så nu ikväll så har jag märkt att solen ha tagit.
Ansikter hettar verkligen..men det är skönt att man känner av det.

Få se vad det är för väder imorr´n & vad som händer.

Till slut...måste bara säga...♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards