Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Anna-Carin - 26 augusti 2009 23:16
Happy Hump DayGot a Twitter? Grab some Custom Twitter Backgrounds

Idag ha jag plockat undan lite hemma så nu har jag bara & diska bort så ha jag fint till helgen.

Idag ha syster vare hit (med vovvar ) och fikat.
Sen tog vi en prommis med vovvarna.
Vet inte om det va vädret eller om det va pga promenaden som gjorde att jag blev så trött men jag la mig för & vila en kortis % somnade en timme..men skönt va det.
Har börjat få ont i halsen/öronen så jag hoppas inte att det slår ut i helgen...ok det få slå ut på söndag...men ska va borta till på onsdag ;))
För på onsdag ska jag iallafall ha mamma  på besök & käka tårta.

Igår va jag & köpte mina efterlängtade jeans...va så skönt att dom fanns.
*glad*

Imorr´n em/kväll ska jag till syster & bränna lite filmer då alla mina är "instängda" på min ex.hårddisk


Appropå hårddisk så hoppas jag VERKLIGEN att jag kan få ut bilderna ut hårddisken även om den måste skickas in.
För jag HOPPAS HOPPAS verkligen att de gå & rädda..

HOPPAS HOPPAS

HOPPAS HOPPAS

HOPPAS HOPPAS

HOPPAS HOPPAS


OM bilderna går & räddas så ska jag bränna ut dom på en skiva så de inte bara kan försvinna.

HOPPAS HOPPAS
HOPPAS HOPPAS
HOPPAS HOPPAS
HOPPAS HOPPAS

Hoppas oxå på bra väder imorr´n då jag & Linda ska på stan & hitta partajj kläder åt henne...


kramlikramosar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards