Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Anna-Carin - 5 augusti 2009 22:20

Va less jag blir på min bäddmadrass till min resårsäng.
Så här ser det ut efter 2 dagar...ok nu ha jag dragit bort lakanet.
Bäddmadrassen glider hur lätt som helst av sängen.
Har sån lust att bara slänga denna säng & köpa ny men vad säger att det blir bättre av att köpa ny säng!?
*suckar mycket*

Nä nu är det bara & bädda om sängen så jag kan sova där igen.

Av Anna-Carin - 5 augusti 2009 15:29


Idag skiner inte solen så mycket men varmt är det ute.
Det är nästan så att man börjar fundera på om det ska komma nåt oväder...men det hoppas jag inte på.
Idag hr det inte hänt så mycket.
Åsa va förbi & bjöd på sallad till lunch.
Kuligt..

Igår va ju som sagt jag & syster till vår kompis´s stuga.
Lägger nu in ngr bilder så ni få se hur fint det är...

 


Riktigt fint ställe..
Nää...nu blir det att göra annat än & sitta här.
Kanske få främmande ikväll så man kan ju inte ha hur mycket disk som helst...

besos

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards