Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Anna-Carin - 25 augusti 2009 19:02

Idag har jag & syster va på prommis med vovvarna.


 



...snälla vovvar =)

Av Anna-Carin - 25 augusti 2009 12:06

Hmm jag förstår inte varför inte Fastighetsskötaren ha städat bort de saker som står & tar upp plats för cyklar i cykelrummet..

  •  en sk man sätter på kulan på bilen för att frakta saker står där.

  • flera gamla träbokhyllor är sönder plockade & står där.
  • ett gammalt toa skåp står där
  • 4 däck står där & dammar
  • en träsoffa med grejer ståeen de på..
  • en 2 stolar
  • en toa matta
  • en tvbänk
  • en ellertvå dörrar står där


Har sett att nu ha det tillkommit grejer till källaren som folk inte kommer att använda...få se hur lång tid det tar innan de sakerna hamnar i cykel rummet.
För kommer det mer saker dit in så kommer jag att ringa Hyresvärden.
Jag ha ju fasiken min dörr till förrådet inne i cykelrummet & kommer väl snart inte kunna gå in i mitt förråd.
*suck*

Få se hur detta slutar...


Vissa saker som ha stått där nere ha stått ilite mer än tio år...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards