Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

2011-01-12

Av Anna-Carin - 12 januari 2011 12:36

  

Oh…man blir då inte chokad då det snöar ute igen.
Det är nästan så att man blir mer chockad då det är sol ute nu för tiden känns det som.

Igår vinkade jag Adjö till min micro *snyft*..blev lite fundersam då det rök från den då jag använde den.
Så jag skickade den med mina föräldrar så dom få slänga den åt mig då jag inte kan ta mig till soptippen.
Pappa fixade även ett ”vattenfall” (eller vad man kallar det) som jag fick av syster & co i julklapp.
Pappa är duktig han ;)
Idag ska jag en sväng till Marie,ska bli trevligt..
Sen efter det ska jag göra lite ärenden,lika bra att göra bort allt på engång då jag har denna värk som gör mig så trött.

Jag är så glad att jag har vissa personer i mitt liv som bara gör mig så glad…
Inga som bara är puttrig &  resonerar att man inte få nåt ut av att va snäll med andra.
Men jag säger som jag brukar ” Jag är snäll med dom som är snäll med mig”

Idag åker Anna utomlands…hoppas hon & dottern åker utomlands.
Hoppas hon gör det hon lovat mig *ler*
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Jungfrun - dagens horoskop


Jungfrun (2011-01-12)

 

Sportaktiviteter, nöjen och trevligt umgänge med nära och kära står i fokus nu. Kärleken blomstrar!

 ...Nja inga sport aktiviteter för min del...men allt annat är rätt...


Jungfrun - veckans horoskop

Du är i en position där du har mycket att säga till om, oavsett om du inser det eller inte. Unga ögon ser på dig och väntar på order om vad som ska göras härnäst. Oerfarna personer räknar med din vägledning och dina råd. Även om du inte känner dig särskilt självsäker, har du en hel del visdom att dela med dig av. Se till att göra det.

 Hmm...vad för sittuation har jag som har mycket att säga till om?!
*funderar* Och vilka unga & oerfarna räknar med min vägledning...
Nää lite fel ändå

 

 

 

 

 

  

 
 
Linda

Linda

12 januari 2011 18:17

Lite komiskt med tanke på att vi bara för nåt inlägg sen diskuterade att det fick vara nog med snö. Tur iaf att man har bilen under carport. Ett helsike att skotta och sopa av.

http://lovely-lindsey.blogspot.com

Anna-Carin

12 januari 2011 18:26

Ja du Linda det verkar inte vilja ge sig med snöandet*suck*
Och eg hjälper inte ältandet nåt om hur man är less på det.
Men klart så skulle det va skoj om det kunde va ngr dagar med sol istället..Vi hade en fin dag för ngr dagar sen & jisses vad sugen jag blev att få åka skoter & pimpla lite..
Hoppas det kanske kan bli nåt sånt i helgen eller så.
Vi få hålla tummarna & vi få hoppas att det blir så.
Ja men va skönt att ni kan ha bilen under carport...härligt ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Carin - 26 februari 2012 20:22

  Söndag...Har jobbat varje dag denna vecka...fast okej i helgen så har jag bara jobbat ngr timmar/dag & inte fått nå lön men det har funkat...får kanske en stjärna i himelen.Få se...  Förra veckan så lyssnade jag klart på en ljudboken "Laura av Car...

Av Anna-Carin - 19 februari 2012 07:32

God morgon! Igår såg vi filmen Tower Heist...den va bra..nåt värt att se.. ...

Av Anna-Carin - 12 februari 2012 01:58

Hejsan svejsan.....Kollade nyss vädret för 10 dagar framåt och det verkade inte bli mer än tio minus de kommande dagarna. Gu' va skönt det skulle va om det skulle va så.. Härligt med helg nu då jag har jobbat hela veckan...kul ha det vare och hoppa...

Av Anna-Carin - 5 februari 2012 17:36


Ibland kan man ju fundera på det där med känslor.Jag &  har vare ihop i mer än ett halvår & det är ganska komiskt att mina känslor blir bara starkare & starkare för honom hela tiden ...hur ska detta sluta?! Kan som inte ens beskriva hur mycket jag kä...

Av Anna-Carin - 5 februari 2012 17:16

  Söndag..En till vecka som har gått...Hoppas verkligen att det blir mindre kallt nu i veckan som kommer så jag slipper gå  omkring & känna i kroppen som jag har feberfrossa (typ)Har haft en bra helg..och det va en skoj kväll igår...kul att träffa...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards