Alla inlägg under januari 2011

Av Anna-Carin - 8 januari 2011 22:27

    Snööö kaos...
För ngr dagar sen så va det snö oväder här..
Det ser kanske inte ut som så mycket snö ute på bilderna men det va mer än vad det ser ut som..
Nu hoppas jag att det inte kommer mer snö...

...första kvällen....


Andra dagen... 
Världens bästa utsikt från min sovrumsfönster..
Men men...såg ju iallafall att det snöade *skratt*  

Ja som sagt så hoppas det inte kommer nå mer ;)

Av Anna-Carin - 6 januari 2011 23:35






Av Anna-Carin - 4 januari 2011 13:34


Skönt att man inte jobbar med dessa människor   

Av Anna-Carin - 2 januari 2011 02:26

  
Då är denna första dag på detta år över...
Jag borde eg ha legat & sove för länge sen men nu känner jag mest att det ska bli "spännande"  och se då jag ska somna.
Jag har riktigt ont i magen pga "det där inte all för roliga" startade idag.
Och imorr´n kommer jag må mycket värre.
Men men tur att det är söndag & man bara kan ligga & vila upp sig.
Känns som helgen blir lång nu då det va nyårsafton igår...på en fredag.


Hade en riktigt trevlig kväll/natt med kompisarna hos M.P
Va så skönt att bara kunna gå hem då jag fick nog av festen...ingen taxibokning eller så  *njuter*


I onsdags så bjöd Niklas mig på bio,vi såg "Narnia 3"
Helt okej film med mycket trevligt sällskap.
Synd bara att tiden gick så fort ;)
Kollade in för en stund sen på Tankaner vad det fanns för filmer där & såg nu att "Narnia 3" finns där & ladda ner...REDAN!?!


Idag har det vare en riktig film dag har jag sett...film efter film efter film ha av bytt varann på de flesta kanaler jag har....
Min klassikern Trollkarlen från Oz gick på SVT...den kan man ju  se hur många ggr som helst  ;)


Nä nu ska jag släcka ner & försöka sova...
Håll tummarn åt mig ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards